جوجه کباب

طرز تهیه جوجه کباب

جوجه کباب یکی از اصیل ترین غذاهای ایرانی است که بسیار خوشمزه و پر طرفدار بوده و با دستورها و طعم های بسیار متنوعی تهیه می شود. این غذای خوشمزه یکی مرسوم ترین کباب های ایرانی است که پای ثابت دورهمی ها و مهمانی هاست و  امروزه از مراسم ها و مجالس مهم گرفته تا پیک نیک و گردش های آخر هفته، پای ثابت سفره های ایرانیان است به همین دلیل به عنوان یکی از مجلسی ترین غذاهای ایرانی شناخته می شود.

ادامه مطلب

فلافل

طرز تهیه فلافل

فلافل یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که اصالت لبنانی دارد و در ایران فلافل آبادان یا فلافل بندری معروف است و علت معروف بودن فلافل آبادان به خاطر نوع ادویه ای است که در تهیه این غذا استفاده می شود. همان طور که می دانید ادویه فلافل در طعم دارشدن و خوشمزه شدن این غذا بسیار موثر است.

ادامه مطلب

ماهی

طرز تهیه ماهی

گوشت ماهی یکی از بهترین نوع غذاهاست که بخاطر سالم بودن و مقوی بودن ، طرفداران بسیارزیادی در تمام دنیا دارد. ماهی یکی از انواع غذاهای دریایی است که در اندازه ها و نژادها و طعم های مختلفی وجود دارند. یکی از مشکلاتی که همواره غذاهای دریایی از جمله ماهی ها با آن مواجه هستند ، بوی زخم آن ها می باشد. بدین منظور افراد از ادویه های مخصوصی جهت از بین بردن بوی نامطبوع  ماهی و دیگر غذاهای دریایی استفاده می کنند.

ادامه مطلب